Vaken.

kom nyss in för dörren, riktigt kyligt var det ute. min gata var alldeles svart när jag sa hej då till Karin, och jag var tvungen att cykla den där biten ensam hem. nu är jag pigg, sådär som man inte vill. pigg, men samtidigt vill man bara lägga sig under sitt varma mysiga täcke och sova.
jag känner att jag inte riktigt kan behärska vad jag skriver, ungefär så trött är jag.
jag saknar linnea också, hoppas innerligt att jag kommer träffa henne i morgon.
idag har jag varit med karin, julia, amanda och jenny. vi tog en sådan där lugn kväll tv, onyttigheter, tittade i gamla skolkataloger m.m.
nu måste jag nästan krypa ner bums i sängen.
och hoppas på att bättre tider kommer.
godnatt.
Mari


Kommentarer
Postat av: Lallalia

Hej! :)
Vill du läsa en 19-årings blogg om allt och inget?
Min blogg handlar om mitt liv som flickvän, arbetssökande, arbetare, jakt på bostad och mitt allt så är det mitt sista år som tonåring. Jag tror att många av er kan känna igen sig i min blogg.

Trevlig läsning!

2008-04-29 @ 18:39:41
URL: http://lallalia.blogg.se
Postat av: Sanna

Jaa, jag måste dit igen!

2008-05-09 @ 18:34:35
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0