Lördag 29/3

Hej!
För tillfället sitter jag och läser historia, okej kanske inte då, men nästan iaf.
Snart ska jag möblera om mitt rum, känns rätt bra! Var och köpte färg till mitt rum förut, hoppas på att det kommer bli snyggt! Jag tycker verkligen om att göra om mitt rum, massa nya saker :) härligt härligt!

Lovet har väl varit helt okej. Har gjort rätt mycket saker faktiskt. Brukar ju inte bli så mycket ibland, man bara sitter av tiden och väntar på att något ska ske.
Var i Trysil, fina backar var det och mysigt! Dock blev mamma sjuk det var ju mindre kul.
Annars har jag tränat lite, varit med Sanna haft taco kväll :)
Var även hos Matilda igår också. Hon fyller ju snart 17! Så vi firade henne.

Men nu ska jag läsa lite historia innan jag ska börja möblera.

Trevlig kväll :)

Mari

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ojojoj! Härligt, haha =) Skulle ta mig sjutton aldrig orka en mil! Ringde dig tre ggr igår och skulle höra om du ville med på spinning, men din mobil var avstängd som vanligt !

2008-04-02 @ 07:30:22
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Elina

ja, visst är det härligt att göra om? :-)

2008-04-04 @ 17:15:08
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0